Kontakt oss i kontortiden på tlf 51 79 95 00 (kl 07.30 - 15.00)
Feilmelding utenom kontortid (vakt-telefon): 970 54 720
Har strømmen gått hjemme hos deg?
Årsaken til at du ikke har strøm kan skyldes feil i strømnettet,
eller planlagte utkoblinger i forbindelse med vedlikehold og
oppgradering.
Planlagte strømutkoblinger blir varslet via sms, i tillegg ligger det informasjon i vårt avbruddskart. Sjekk det før du ringer feilmeldingen.
Sjekkliste før du ringer:
Da er det en feil på nettet, ta kontakt med Jæren Everk
Kontroller at hovedsikringer eller jordfeilbryter er intakte og innkoblet.
Kontroller
at inntakssikringer er intakte. Inntakssikringer er vanligvis plassert
der kabel eller luftledning kommer inn i huset.
Kontroller lysdiode for status av strømbryter på strømmåleren. Trykk link for mer informasjon om hva lampeindikatoren forteller.
Hvis noe av dette har slått ut, er det en intern feil i din installasjon, og du må kontakte autorisert elektroentreprenør.